اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

فارس من| مطالبه مردم بابت بهبود خدمات و کاهش زمان انتظار مشتریان‌ بانک‌ها

مخاطبان خبرگزاری فارس در بخش فارسِ من، با ثبت پویشی با عنوان «ضرورت بهبود خدمت‌دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک‌ها» خواستار پیگیریِ مشکلات مردم در بانک‌ها شده‌اند.

فارس من| مطالبه مردم بابت بهبود خدمات و کاهش زمان انتظار مشتریان‌ بانک‌ها

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس بانک‌ها از جمله سازمان‌های خدماتی هستند که با ارائه خدمات مالی، ارتباط تنگاتنگی با مشتریان خود دارند.

مشتریان مهمتری منابع هر بانک بوده و تردیدی نیست که شرط دستیابی به سودآوری بنگاه‌های مالی، در گرو تجزیه و تحلیل مسائل مربوط به رضایتمندی مشتریان در سطوح صف (شعب) بانک است.

به عبارت دیگر، یکی از عوامل مهم و اثرگذار موفقیت سازمان‌ها در دنیای رقابتی امروز افزایش‌ رضایت مشتری از طریق بهبود کیفیت خدمات است.

در هر سازمان خدمات‌رسان‌، مدیران، اغلب در مورد زمانی که مشتریان نیاز دارند برای دریافت خدمات خود انتظار بکشند، نگران هستند، بانک‌ها هم باید توجه ویژه ای به کیفیت خدمات به عنوان مهمترین اصل در رضایتمندی مشتریان داشته باشند.

‌زمان انتظار عاملی است که نقش مهمی در درک مشتری از کیفیت خدمات بانک‌ها بازی می‌کند. بنابراین‌ ضرورت دارد مدیران بانک‌ها نگران شرایط ارائه خدمات مطلوبی که می‌تواند مشتریان و ارائه دهندگان خدمات را راضی کند، باشند.

یکی از موضوعاتی که در سال های اخیر به دلیل کاهش رضایتمندی مشتریان از خدمات بانک ها مطرح شده است، به مساله افزایش زمان انتظار و کمبود نیروی انسانی بانک ها بر می‌گردد.

مخاطبین خبرگزاری فارس، در سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان «بهبود خدمت‌دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک‌ها» خواستار بهبود مشتری مداری بانک ها شده‌اند.

در این پویش امضاکنندگان نوشته‌اند‌: «بانک‌ها از جمله سازمان‌های خدماتی‌اند که با ارائه خدمات مالی، ارتباط تنگاتنگ با مشتری خود دارند. مشتریان مهمترین منابع هر بانک می‌باشند بنابراین تردیدی نیست که شرط دستیابی به سودآوری‌ بنگاه‌های مالی، در گرو تجزیه و تحلیل مسائل مربوط به رضایتمندی مشتریان در سطوح صف شعب بانک است. بانک‌ها توجه ویژه‌ای به کیفیت خدمات به عنوان مهمترین اصل پرداخت‌ها دارند. طول صف و زمان انتظار دو عاملی هستند که نقش مهمی را در درک مشتری از کیفیت خدمات در بانک بازی می‌کنند. اما با این اوصاف متأسفانه شاهدیم که در اکثر بانک‌ها مشتریان برای انجام کارهایشان در صف‌ها معطلند که نیاز به پیگیری دارد».

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم در صورت تمایل می‌توانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به 1000 امضا و بالاتر حتما پیگیری‌های مختلفی در این‌باره خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول